Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies

Nie pokazuj więcej tego komunikatu!
AFG Computers
Moje Konto|Zawartość koszyka|Kontakt|O firmie
Rzetelna Firma
Pn-Pt 9.00-17.00
Sobota 9.00-13.00
Tel. fax: 061 833 88 77
Twój koszyk
Jest pusty...
koszyk
!!! Od 22 października zapraszamy Państwo do nowej siedziby na ulicę Czochralskiego 1 w Poznaniu  (budynek Elektrogiełdy była ulica Dziadoszańska 10) !!!
 
Jesteś w: Strona główna » Wysyłka i Zwroty
Wysyłka i Zwroty

 

Zwroty

Klient ma prawo do zrezygnowania z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty otrzymania zakupionego towaru. Po tym terminie nie istnieje możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny.

Ze zwrotem towaru związane są pewne zasady:  

  1. Klient może zrezygnować z zakupu towaru bez podania przyczyny w terminie 10 dni od daty jego otrzymania poprzez złożenie na piśmie oświadczenia o odstąpieniu. Zwrot towaru winien nastapić w następującym stanie: towar winien zawierać wszystkie elementy(jeżeli chodzi o zestawy) i być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach  zwykłego zarządu, razem z oryginalnym i niezniszczonym opakowaniem oraz dowodem sprzedaży . Towar należy zwrócić na adres: AFG Computers, ul. Jana Czochralskiego 1, 61-248 Poznań. Wzór odstąpienia od umowy można pobrać tutaj.
  2. Do przesyłki należy dołączyć dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego , na które mają być odesłane pieniądze.
  3. W przypadku zwrotu towaru oferowanego w katalogu jako komplet, należy zwrócić całość. Zwrotowi podlega pełen zestaw.
  4. Nie przyjmujemy zwrotów za zaliczeniem pocztowym. W terminie 14 dni od odebrania przesyłki przekażemy Państwu pieniądze na wskazane konto bankowe.
  5. Jeżeli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony, należy w obecności kuriera spisać protokół i uszkodzony towar odesłać na adres: ul. Jana Czochralskiego 1, 61-248 Poznań, na koszt firmy AFG Computers.W przypadku szkody nie dającej się z zewnątrz zauważyć, a powstałej podczas transportu, klient jest zobowiązany w terminie 7 dni od przyjęcia, zażądać pisemnie od kuriera (przewoźnika) ustalenia stanu przesyłki w formie protokołu oraz zabezpieczyć przed dalszymi uszkodzeniami w opakowaniu, w którym została przysłana.
 
Informacje
Informacje
Kontakt
ikonka gadu-gadu Sławomir Pawlak - TV, RTV
ikonka gadu-gadu Rafał Ratajczak - Telewizory, Notebooki
ikonka gadu-gadu Ireneusz Goździk - Akcesoria komputerowe, Foto
ikonka gadu-gadu Krzysztof Foltyn - AGD, Medycyna
ikonka gadu-gadu Dariusz Klój - Ekspresy, Nawigacja, Tv satelitarna
zakupy na raty
Santander Consumer Bank
PayPal